I dag vet kundene mer om deg enn du vet om dem. Snu dette rundt! Husk å relater office 365

Med Dynamics CRM får du en 360 graders visning av kundedata i ditt eget dashboard. Det er enkelt å jobbe med salgsmuligheter og salgspipe og du har god støtte for salgsprosesser. All informasjon er tilgjengelg for selgere og salgsledere fra en arbeidsflate - når som helst og hvor som helst!

Bli best på kundeservice

For å bli best på kundebehandling må du starte internt. Gi kundebehandlerne et verktøy som er enkelt å bruke, som gir tilgang til all relevant informasjon fra ett sted og som støtter brukerens arbeidsprosesser. Med Dynamics CRM er det enkelt å håndtere henvendelser og følge opp saker. Målinger og viktig styringsinformasjon er tilgjengelig i sanntid, visuelt i dashboard tilpasset den enkelte bruker og leder. Det er gøy å jobbe i CRM og det gir resultater!

Målrettet markedsføring

Bedriften din er avhengig av gode kunderelasjoner. Du vil gjerne tiltrekke deg nye kunder, beholde de du har, og øke omsetningen per kunde. Dagens kunder vet ofte mer om deg enn du vet om dem. Vær sikker på at du har full kontroll over din kundebase! Med Microsoft Dynamics CRM kan du enkelt kategorisere og segmentere kundene dine og kontakte dem på rett tidspunkt med rett budskap i riktige kanaler.

CRM for andre fagområder - Lær om xRM

Mange forbinder CRM med salg og oppfølging av kunder. Dynamics CRM kan brukes til mye mer enn dette. I xRM kan X stå for alt en bedrift ønsker å håndtere i en relasjonsdatabase. Det kan være leverandører, ansatte, partnere, medlemmer, eiendeler, bygninger m.m. Dynamics CRM er like relevant for offentlig som privat sektor.

Ta kontakt angående Microsoft Dynamics CRM

For å kunne hjelpe deg best mulig, er det fint om du kan fylle ut skjemaet og vi vil ta kontakt med deg så fort som mulig.

Om du heller foretrekker å snakke på telefonen så må du gjerne slå på tråden for en uforpliktende prat.

Anette Wærsten

Daglig leder Peanuts Oslo