BrilliantOffice Project gir våre kunder et unikt utgangspunkt for å styrke samhandling, informasjons- og kunnskapsdeling i prosjekter.

Prosjektmodulen gir de ansatte en enkel og ryddig oversikt av bedriftens prosjekt. Den gir mulighet for bestilling av prosjektrom, opprettelse av forskjellige prosjektmaler og automatisk tagging av metadata.

Opprettelse og arkivering av prosjekter, med tilhørende dokumenter, går automatisk, noe som gir en effektiv administrasjon. Prosjektdeltakere utenfor organisasjonen kan enkelt inviteres inn og gir gode muligheter for samhandling på tvers. BrilliantOffice Project er en av modulene som inngår i BrilliantOffice.

BrilliantOffice Project kan hjelpe din bedrift med:

  • Forenkle dokumentdeling mellom prosjektdeltakere
  • Synligjøre prosjektstatus og milepæler
  • Effektiv arkivering av prosjekt
  • Holde oversikt over oppgaver 
  • Muliggjøre prosjektsamarbeid med eksterne samarbeidspartnere
  • Sikker håndtering av interne og eksterne prosjekt

 
Hvorfor velge BrilliantOffice Project?

  • Effektiv prosjekthåndtering
  • Felles arbeidsflate for interne og eksterne prosjekt
  • Forenklet administrasjon

Ta kontakt angående BrilliantOffice Project

For å kunne hjelpe deg best mulig, er det fint om du kan svare på spørsmålene og vi vil ta kontakt med deg så fort som mulig.

Om du heller foretrekker å snakke på telefonen så må du gjerne slå på tråden for en uforpliktende prat.

Frode Hetland

Fungerende daglig leder Peanuts AS