BrilliantOffice Collaboration

BrilliantOffice Collaboration er et sett med moduler med fokus på effektiv og standardisert samhandling og kunnskapsdeling.

BrilliantOffice Collaboration, som er en del av BrilliantOffice, har seks moduler som fritt kan kombineres etter bedriftens behov.

BrilliantOffice Project gir din bedrift et unikt utgangspunkt for å styrke samhandling, informasjons- og kunnskapsdeling i prosjekter.

BrilliantOffice Docs sikrer bedriftens dokumenthåndtering ved å erstatte fellesdisker og dype mappestrukturer.

Compendia gir en sømløs integrasjon av personal- og lederhåndbøker fra Compendia i SharePoint.

Board er et felles samarbeidsrom for bedriftens styre hvor man kan dele dokumenter, kalle inn til styremøter og tilrettelegge for god samhandling.

SaveMail gjør det mulig å lagre epost og vedlegg direkte fra Microsoft Outlook til områder i SharePoint.

Ta kontakt angående BrilliantOffice Collaboration

For å kunne hjelpe deg best mulig, er det fint om du kan svare på spørsmålene og vi vil ta kontakt med deg så fort som mulig.

Om du heller foretrekker å snakke på telefonen så må du gjerne slå på tråden for en uforpliktende prat.

Frode Hetland

Leder teknologi og rådgivning