Den norske Forleggerforening, bransjeorganisasjonen for forlag, jobber for å stadig levere enda bedre tjenester til sine medlemmer, som representerer majoriteten av bokomsetningen i Norge.

Med økt arbeidsmengde og arbeidsverktøy som ikke snakket sammen hadde foreningen behov for noe nytt. De trengte bedre oversikt, mer målrettet kommunikasjon - og en mer effektiv oppfølging av medlemmene.

- Valget falt på Peanuts sitt forslag om Microsoft Dynamics CRM Online med Power BI på toppen. Vi så fort at dette er en fleksibel og brukervennlig løsning som passer godt til medlemshåndtering, forteller økonomisjef i Den norske Forleggerforening, Anne Perstølen.

Med Microsoft Dynamics CRM online er det enkelt å legge inn, oppdatere og følge opp medlemmer. Løsningen gir en 360 graders visning av informasjonen om forlag og bokhandlere. Tilgang til nøkkeldata som garantier, kredittgrenser og betalingsinformasjon – alt er nå tilgjengelig direkte fra Microsoft Dynamics CRM.

- Vi er veldig godt fornøyde med løsningen fra Peanuts. Nå logger vi oss på ett sted og har én felles oversikt over medlemmene våre. Det er liten tvil om at vi har fått en enklere og mer effektiv arbeidsdag – og mer tid til å ta enda bedre vare på medlemmene våre, sier Anne Perstølen.

- Valget falt på Peanuts sitt forslag om Microsoft Dynamics CRM Online med Power BI på toppen. Vi så fort at dette er en fleksibel og brukervennlig løsning som passer godt til medlemshåndtering, forteller økonomisjef i Den norske Forleggerforening, Anne Perstølen.

Ta kontakt angående CRM

For å kunne hjelpe deg best mulig, er det fint om du kan svare på spørsmålene og vi vil ta kontakt med deg så fort som mulig.

Om du heller foretrekker å snakke på telefonen så må du gjerne slå på tråden for en uforpliktende prat.

Anette Wærsten

Daglig leder Peanuts Oslo